Ledige stillinger

Tynset kommune benytter elektronisk søknadsprosess. 

Oversikt over ledige stillinger i Tynset kommune

Merk: 

1.      Dersom du er ekstern søker og tidligere har søkt elektronisk på stilling i Tynset kommune, må du ikke velge "Registrer søker". Logg deg på med brukernavnet og passordet du brukte forrige gang, ev. trykk "Glemt brukernavn/passord" for å få tilsendt til den e-postadressen du har oppgitt i systemet ved tidligere søknader.

2.      Dersom du er lønnsmottaker i Tynset kommune, er du allerede opprettet som bruker i vårt lønns- og personalsystem. Hvis du ikke husker ditt brukernavn og passord må du velge "glemt brukernavn og passord", ikke ny bruker/konto. Følg instruksjonene som da kommer ved pålogging. Du vil få tilsendt brukernavn og passord på den e-postadressen som du får lønnsslippen din til.  Ansatte som ikke har e-postadresse, må ta kontakt med personalavdelingen tlf. 62 48 50 00.

3.      Tidligere ansatte må kontakte personalavdelingen pr telefon og oppgi ny e-postadresse. Når slik endring er registrert hos oss følges prosedyren over for innregistrering mot ansatt.

Er du ansatt i Tynset kommune og ønsker å søke ny stilling i kommunen gjør du følgende:

·         Trykk på "gå til liste over ledige stillinger i kommunen" 

·         Logg deg på med brukernavn og passord (øverst til høyre på skjermen). 

·         Har du ikke gyldig brukernavn og passord, velg "glemt brukernavn og 

          passord" og følg instruksjonene som framkommer.    

·         Etter pålogging med brukernavn og passord, velges "meg selv" 

·         Kompetanse legges inn/oppdateres 

·         Gå deretter til "ledige stillinger" 

·         Velg stilling som du ønsker å søke på 

·         Trykk "søk stilling" og følg instruksjonene som da fremkommer

Det kan lønne seg å skrive søknaden i Word eller et annet skriveprogram først, for deretter å lime den inn i programmet. Dersom du er inaktiv i 20 minutter blir du kastet ut av programmet. Da vil ev. påbegynt søknadstekst ikke bli lagret.

Spørsmål
Har du spørsmål vedr. utlyste stillinger, bes du om å ta direkte kontakt med kontaktpersonene oppgitt i utlysningsannonsene.

For stillinger som er merket intern utlyst i Tynset kommune gjelder følgende:
For å kunne søke på disse stillingene må du ha en gjeldende arbeidsavtale med Tynset kommune.

Ansatte som ønsker å se hvilke interne stillinger som til enhver tid er lyst ledig i Tynset kommune, må logge seg på med eget brukernavn og passord.

Mer informasjon
Trenger du mer informasjon om søkeprosessen, kan du ta kontakt med personalavdelingen tlf. 62 48 50 00.

Det kreves gyldig politiattest ved tilsetting i stillinger som skal jobbe med barn og for stillinger innen helse og omsorg.  

Vi ønsker deg velkommen til å søke ledige stillinger hos oss! 

Kontakt

Servicetorget
E-post
Telefon 62 48 50 00

Adresse

Adresse

Torvgata 1
2500 Tynset

Org.nr.: 940837685

Kommunenr.: 0437

Bankkonto: 6170 05 21000