Ledige stillinger

Ønsker du å jobbe i Tynset kommune? Her finner du informasjon om våre ledige stillinger og hvordan du søker. 

Ledige stillinger

Velkommen som jobbsøker i Tynset kommune

Tynset kommune er en organisasjon i stadig utvikling. Vi er 800 ansatte fordelt på 540 årsverk: Rådmann, assisterende rådmann med stabsfunksjoner og 17 tjenesteområder.

 

Vi leverer varierte tjenester til kommunens innbyggere og utfører oppgaver innenfor ulike fagområder. Som ansatt i kommunen har du muligheter for personlig og faglig utvikling.

Tynset kommune er en arbeidsgiver som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.

Personvernerklæring
Nytt rekrutteringssystem EasyCruit

Tynset kommune har tatt EasyCruit i bruk i februar 2020. Din brukerprofil i kommunens gamle rekrutteringssystem er ikke lenger gyldig, og du må registrere CV-en din på nytt. Dersom CV-en din skal forbli lagret må du opprette deg som bruker i EasyCruit. Du kan også søke på stillinger uten å opprette deg som bruker, men da vil ikke CV-en din bli lagret. 

Søknadsprosessen

Tynset kommune bruker elektronisk søknadssystem. Alle søknader, også åpne søknader, skal registreres og sendes gjennom dette systemet.
CV skal fylles ut direkte i systemet. Det er ikke tilstrekkelig å legge ved CV som vedlegg. Attester og vitnemål skal legges ved søknaden.

Mer informasjon

Har du spørsmål vedr. utlyste stillinger, ta kontakt direkte med kontaktperson oppgitt i stillingsannonse.

Trenger du mer informasjon om søkeprosessen, ta kontakt med personalavdelingen tlf. 62 48 50 00.

Det kreves gyldig politiattest ved tilsetting i stillinger som skal jobbe med barn og for stillinger innen helse og omsorg.  

Se utlyste stillinger og søk her

 

Vi ønsker deg velkommen til å søke ledige stillinger hos oss! 

Adresse

Adresse:

Tynset kommune

Torvgata 1
2500 Tynset
Org.nr.: 940837685
Kommunenr.: 3427
Bankkonto: 6170 05 21000
VIPPS: 518958