Servicetorget

   

Servicetorget er publikums første møte med kommunen, og har som målsetting å gi innbyggere og andre den hjelpen de trenger i sitt møte med kommuneorganisasjonen. Dette betyr enten å gi informasjon, veiledning og tjenester der og da, eller å sørge for at publikum kommer i kontakt med den fagpersonen de har behov for.

Servicetorget har kunde-PC til fri benyttelse av publikum.

Tjenester som ytes i servicetorget:
•Ekspedisjon
•Sentralbord
•Postmottak
•Skjenkebevilling for enkeltanledning
•Skjenke- og serveringsbevilling/salgsbevilling
•Kunnskapsprøve alkoholloven
•Sentralarkiv
•Støttefunksjoner for den øvrige kommunale virksomhet
•Kommunale gebyrer
•Situasjonskart
•Bostøtte
•Turistinformasjon

Åpningstider:

man-fre kl. 10.00-15.00

Telefon:

62 48 50 00

Postadresse:

Tynset kommune
Servicetorget
Torvgata 1, 2500 Tynset

E-post:
postmottak@tynset.kommune.no

 

Besøksadresse:

Tynset rådhus, 1. et.

Kommunenummer: 3427


Organisasjonsnummer: 940837685

 

Oversikt over ansatte.

​​

Selvbetjeningsløsninger:

Min side

«Min side» inneholder lenker til offentlig informasjon og tjenester som vi håper du finner nyttig. Tjenestene er levert av ulike aktører. Når du er logget inn her, er du også automatisk logget inn på mange av tjenestene under. Noen tjenester har likevel egen innlogging på grunn av spesielt strenge sikkerhetskrav.

Last ned Min side

Skjema

Tynset kommunes skjema - Hvis du bruker nettleser internet Explorer kan det være problemer med å åpne Word-filer, da kan du bruke Google chrome eller velge pdf filen.

Last ned skjema

eDialog

Her kommer du til en side som har ulike elektroniske pålogginger.

Last ned innlogging til eDialog

Innbyggerinnsyn (faktura)

Løsningen gir deg oversikt over alle fakturaer som er sendt til deg fra Tynset kommune. Oversikten viser også hvilke fakturaer som er betalt, og hvilke som ikke er betalt. Her kan du også hente ut kopi av fakturaen om du ønsker det.
Last ned pålogging til Innbyggerinnsyn