Invitasjon til lokal vårmønstring i Galleri Elgen

Tynset kommune inviterer til lokal Vårmønstring i galleri Elgen 23. mai til 13. juni!

Er du en kreativ sjel som enten maler bilder, lager skulpturer, fotograferer,  eller driver med annet håndverk av noe slag? Da er du velkommen til å stille ut i Galleri Elgen i tidsrommet 23. mai til 13. juni.

Vi tenker å samle flere til denne utstillingen og ønsker å gi plass til flest mulig, så det kan bli trangt om plassen. Dette er en salgsutstilling, men den er også åpen for de som bare vil vise fram det de har laget. Ulike kunstuttrykk og teknikker er velkomne!

Send info om hva du ønsker og stille ut på epost til: ingjerd.heggem.nergaard@tynset.kommune.no

Så samler vi opp og får til en utstilling som viser bredden av alt det spennende som lages her hos oss.

Frist for påmelding 3. mai.